4 ay sonra sıkılıyoruz

4 ay sonra sıkılıyoruz

Akıllı telefon sahipleri 4 ay sonra telefonlarından sıkılıyorlar.

2013.12.04 16:50 - Son Güncellenme: 2013.12.04 16:50 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A
4 ay sonra sıkılıyoruz


İngiltere'de yapılan bir araştırmada akıllı telefonların en son çıkan modeline bile sahip olsanız 4 ay sonra ondan sıkılıyorsunuz. Çünkü yaklaşık dört ay sonra mobil cihaz eski cazibesini kaybediyor.

Akıllı telefon memnuniyetine bir dizi iç faktör ve dış faktörler etki ediyor. Eski cihazdan kurtulmak isteği meslektaşları, arkadaşları ve yakınların yeni model cihazlar edinmeleri ile yada üreticilerin yeni modeller çıkarması ile tetiklenebiliyor. Ankete katılanların %60'ı elindeki modelin çok iyi durumda olması ve eskimemesi durumunda bile en 'taze' model mobil cihaza sahip olmak istediklerini bildirmişler.

Fakat istekler her zaman eldeki olanaklarla örtüşmüyor. İstatistiklere göre orta gelire sahip bir İngiliz mobil cihazını  yılda iki kere yeniliyor ve bu değişim için 270 sterlin harcıyor. The Telegraph'ın yazdığına göre, 'Dumanlı Albion' sakinleri mobil cihazlar için iki yılda 17 milyar sterlin harcıyor. 

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2013.12.04 16:50 - Son Güncellenme: 2013.12.04 16:50 - HABER MERKEZİ
A