300 ABD askeri Antep'ten ayrıldı

300 ABD askeri Antep'ten ayrıldı

Gaziantep'teki patriotların komuta merkezinde görevli 300 ABD askeri, görev değişimi kapsamında kentten ayrıldı

2013.12.07 12:51 - Son Güncellenme: 2013.12.07 12:51 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
300 ABD askeri Antep'ten ayrıldı

 

Türkiye'nin isteği üzerine NATO tarafından ocak ayında Gaziantep'te konuşlandırılan patriotların komuta merkezinde görevli 300 ABD askeri, görev değişimi kapsamında ülkelerinin Almanya'daki üssüne gitmek üzere kentten ayrıldı.

AA muhabirinin aldığı bilgiye göre, 5. Zırhlı Tugay Komutanlığı'nda konuşlu patriot hava savunma sistemi komuta merkezinde 11 aylık görev süresini tamamlayan 300 ABD askeri, ABD'nin Almanya'daki askeri üssünden deniz yoluyla İskenderun Limanı'na, ardından Gaziantep'teki tugaya gelen askerlere görevi devretti.

Görev süresi biten askerler, sabah 82 araçtan oluşan konvoyla Gaziantep'ten İskenderun Limanı'na hareket etti. Almanya'daki üsse gidecek askerlerin, oradan ülkelerine döneceği bildirildi.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.07 12:51 - Son Güncellenme: 2013.12.07 12:51 - HABER MERKEZİ
A