30 gündür evde!
1 aydır evinden dışarı çıkmayan Emre Altuğ, güneşin yüzünü göstermesiyle birlikte kendini terasa attı.
2020.04.11 14:21 - Son Güncellenme: 2020.04.11 14:22 - Magazin - HABER MERKEZİ
Şezlongta güneşlenen Altuğ, "Karantinada güneş yüzü görmenin mutluluğu. Elbet dağılacak bulutlar ve gercekleşecek vuslat" dedi.
