3. gol ofsayt mı?

3. gol ofsayt mı?

Spor Toto Süper Lig 17. Hafta maçında G.Saray deplasmanda Erciyes karşısında.

2013.12.28 20:16 - Son Güncellenme: 2013.12.28 20:17 - Spor - HABER MERKEZİ
A
3. gol ofsayt mı?

Spor Toto Süper Lig 17. Hafta maçında G.Saray deplasmanda Erciyes karşısında ilk yarıda 3 gol buldu.

Sarı Kırmızılıların attığı 3. gol tartışma konusunda oldu. K.Erciyessporlu oyuncular hakeme Melo'nun golünde ofsayt olduğu gerekçesiyle itiraz ettiler.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.28 20:16 - Son Güncellenme: 2013.12.28 20:17 - HABER MERKEZİ
A