3. gol ofsayt mı?
Spor Toto Süper Lig 17. Hafta maçında G.Saray deplasmanda Erciyes karşısında.
2013.12.28 20:16 - Son Güncellenme: 2013.12.28 20:17 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto Süper Lig 17. Hafta maçında G.Saray deplasmanda Erciyes karşısında ilk yarıda 3 gol buldu.
Sarı Kırmızılıların attığı 3. gol tartışma konusunda oldu. K.Erciyessporlu oyuncular hakeme Melo'nun golünde ofsayt olduğu gerekçesiyle itiraz ettiler.