25 TL için eniştesini öldürdü

25 TL için eniştesini öldürdü

Gaziantep'te bir kişi, 25 TL alacak meselesi yüzünden çıkan kavga sonucu eniştesini kalbinden bıçakladı.

2016.09.17 14:39 - Son Güncellenme: 2016.09.17 14:39 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
25 TL için eniştesini öldürdü
01:03 25 lira vermeyen eniştesini öldürdü

İLGİLİ VİDEO

25 lira vermeyen eniştesini öldürdü

Olay, öğle saatlerinde Şahinbey ilçesi, Hasip Durri Caddesi üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 16 yaşındaki Suriye uyruklu Muhammed S. ile 25 TL alacağı olan eniştesi Muhammed Şeyh (33) arasında tartışma çıktı. İddiaya göre, kısa sürede tartışmanın kavgaya dönüşmesi sonucu Muhammed S. elindeki bıçağı eniştesi Muhammed Şeyh'in kalbine sapladı. Olay sonrası mahalle sakinlerinin ihbarı üzerine olay yerine çağrılan ambulansla ağır yaralı olarak kaldırıldığı Gaziantep Ersin Arslan Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Muhammed Şeyh (33) yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti.

Muhammed Şeyh'in cesedi otopsi yapılmak üzere Gaziantep Adli Tıp Kurumu'na kaldırılırken, eniştesini öldürdüğü iddia edilen Muhammed S. (16) ise olay sonrası kayıplara karıştı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.09.17 14:39 - Son Güncellenme: 2016.09.17 14:39 - HABER MERKEZİ
A