23 kişi evde birbirine girdi

23 kişi evde birbirine girdi

Fatih'te kaçak olarak yaşayan Burma (Myanmar) uyruklu 23 kişinin kaldığı dairede dün sabah saatlerinde kira anlaşmazlığı yüzünden kavga çıktı

2012.08.03 08:54 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
23 kişi evde birbirine girdi

Bıçakların kullanıldığı kavgada 8 kişi yaralandı. Vefa Hacı Kadın Mahallesi Sarı Beyazıt Caddesi 5 numarada bulunan 3 katlı apartmanda saat 08.00 sıralarında kavga çıktı. İhbar üzerine olay yerine giden polis ekipleri apartmanın en üst  katına çıktı. Polis, kilitli olan kapıyı balyozla kırıp içeri girdi. Polis, yerde yatan yaralılar ve başlarında onlarca kişiyle karşılaştı. Yaralı 8 kişi hastanelere sevk edilirken, 14 kaçak emniyete gönderildi. Yetkililer, 3 kişinin kiraladığı evde 23 kişinin kaldığını belirtti.  

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2012.08.03 08:54 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A