2022 Dünya Kupası kış aylarında mı oynanacak?
UEFA üye birlikleri, Katar'ın ev sahipliği yapacağı 2022 Dünya Kupası'nın kış aylarında düzenlenmesine destek verdi.
2013.09.19 14:37 - Son Güncellenme: 2013.09.19 14:37 - Spor - HABER MERKEZİ
UEFA'nın 54 üye birliğinin yaptığı toplantıda 2022'de Katar'da düzenlenecek olan Dünya Kupası'ndaki maçların kış aylarında oynanması uygun görüldü.
Britanya'nın FIFA İkinci Başkanı Jim Boyce, basın mensuplarına yaptığı açıklamada, "Yapılan toplantıda tüm üyelerimiz Katar'daki Dünya Kupası'nın yaz aylarında düzenlenemeyeceğine karar verdi. Herkes bu konuda hemfikir." dedi.
Aynı zamanda İrlanda Futbol Birliği'nin de başkanlığını yapan Boyce, FIFA'nın acele bir karar vermesini istemediklerini de belirtirken, "Henüz önümüzde dokuz yıl var ve FIFA ilgili taraflarla görülerek futbolun en az zarar göreceği bir çözüm bulacaktır. Umarım burada kazanan futbol olur." ifadelerini kullandı.
Şimdi top FIFA'da
Bu gelişmenin ardından gözler FIFA yönetim komitesinin 3 Ekim'de Zürih'te yapılacak olan toplantısına çevrildi. Bu toplantıda 2022 Dünya Kupası'nın kış aylarında düzenlenmesi fikrine onay verilmesi bekleniyor.