200 bin paket kaçak sigara yakıldı

200 bin paket kaçak sigara yakıldı

GAZİANTEP'in Nurdağı İlçesi'nde, jandarmanın son 4 ayda gerçekleştirdiği uygulamalarda ele geçirilen 200 bin paket kaçak sigara yakılarak imha edildi.

2013.09.09 11:00 - Son Güncellenme: 2013.09.09 11:01 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
200 bin paket kaçak sigara yakıldı

 

Nurdağı İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerinin kaçakçılığın önlenmesine yönelik yürüttüğü çalışmalar kapsamında, geçen 4 ayda 39 operasyon düzenlendi. 48 kişinin gözaltına alındığı operasyonlarda 200 bin paket gümrük kaçağı sigara ele geçirildi. Ele geçirilen sigaralar, ilçe çöplüğünde savcılık kararıyla yakılarak imha edildi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.09.09 11:00 - Son Güncellenme: 2013.09.09 11:01 - HABER MERKEZİ
A