200 bin paket kaçak sigara yakıldı
GAZİANTEP'in Nurdağı İlçesi'nde, jandarmanın son 4 ayda gerçekleştirdiği uygulamalarda ele geçirilen 200 bin paket kaçak sigara yakılarak imha edildi.
2013.09.09 11:00 - Son Güncellenme: 2013.09.09 11:01 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Nurdağı İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerinin kaçakçılığın önlenmesine yönelik yürüttüğü çalışmalar kapsamında, geçen 4 ayda 39 operasyon düzenlendi. 48 kişinin gözaltına alındığı operasyonlarda 200 bin paket gümrük kaçağı sigara ele geçirildi. Ele geçirilen sigaralar, ilçe çöplüğünde savcılık kararıyla yakılarak imha edildi.