2 yıldır kullanılmayan villada yangın

2 yıldır kullanılmayan villada yangın

KONYA'da 2 yıldır kullanılmayan bir villanın çatı katında belirlenemeyen nedenle çıkan yangın, itfaiyenin müdahalesiyle söndürüldü.

2013.12.15 13:17 - Son Güncellenme: 2013.12.15 13:18 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
2 yıldır kullanılmayan villada yangın


Yangın, bugün saat 05.00 sıralarında Ayanbey Mahallesi Meram Bağı Sokak'ta Güngör Söngül'e ait villada çıktı. 2 yıldan bu yana kullanılmayan villanın çatı katından yükselen alevleri gören çevredekiler itfaiye ekiplerine haber verdi. Sevk edilen itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle alevler kısa sırada söndürüldü. İtfaiye ekipleri yangının çıkış nedenini araştırıyor.

 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.15 13:17 - Son Güncellenme: 2013.12.15 13:18 - HABER MERKEZİ
A