2 yıldır kullanılmayan villada yangın
KONYA'da 2 yıldır kullanılmayan bir villanın çatı katında belirlenemeyen nedenle çıkan yangın, itfaiyenin müdahalesiyle söndürüldü.
2013.12.15 13:17 - Son Güncellenme: 2013.12.15 13:18 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Yangın, bugün saat 05.00 sıralarında Ayanbey Mahallesi Meram Bağı Sokak'ta Güngör Söngül'e ait villada çıktı. 2 yıldan bu yana kullanılmayan villanın çatı katından yükselen alevleri gören çevredekiler itfaiye ekiplerine haber verdi. Sevk edilen itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle alevler kısa sırada söndürüldü. İtfaiye ekipleri yangının çıkış nedenini araştırıyor.