2 Tunuslu diplomat serbest bırakıldı
Libya'da kaçırılan 2 Tunuslu diplomatın serbest bırakıldığı bildirildi.
2014.06.30 07:50 - Son Güncellenme: 2014.06.30 07:52 - Dünya - HABER MERKEZİ
Tunus Dışişleri Bakanlığından yapılan yazılı açıklamada, Libya'da kaçırılan Tunus'un Trablus Büyükelçiliği Genel Sekreteri Muhammed eş-Şeyh ile Büyükelçilik Birinci Müsteşarı el-Arusi Bintati'nin serbest bırakıldığı ve ülkeye ulaştıkları belirtildi.
Genel Sekreter Şeyh ve Birinci Müsteşar Bintati'yi el-Uveyne askeri havaalanında Tunus Cumhurbaşkanı Munsif el-Merzuki ile Başbakan Mehdi Cuma karşıladı
Tunus'un Trablus Büyükelçiliğin Genel Sekreteri Muhammed eş-Şeyh 20 Mart'ta, Birinci Müsteşarı el-Arusi Bintati ise 17 Nisan'da silahlı bir grup tarafından kaçırılmıştı.