2 ton patlayıcı kullanmışlar
Diyarbakır'ın Hani İlçe Jandarma Karakolu'na bomba yüklü tankerle saldıran teröristlerin 2 ton patlayıcı kullandıkları belirlendi.
2016.04.12 15:49 - Son Güncellenme: 2016.04.12 15:49 - Güncel - HABER MERKEZİ
02:50
İLGİLİ VİDEO
Diyarbakır Hani' deki saldırıda zarar gören işyerlerinin gündüz görüntüleri
Hani İlçe Jandarma Komutanlığı'na dün gece saat 23.10 sıralarında teröristler tarafından bomba yüklü tankerle düzenlenen terör saldırısı ile ilgili soruşturma sürüyor. Yolun trafiğe kapalı olduğu bölgede, saldırıda zarar gören Jandarma Komutanlığı'na bağlı binalara branda çekildi. Olay yerinde incelemelerini sürdüren güvenlik güçleri, saldırıda 2 ton patlayıcı kullanıldığını belirledi.
Saldırıda, 2 asker şehit olmuş, 38 asker, 6 asker yakını ve 2 sivil yaralanmıştı.