2 sporcuda daha doping çıktı!

2 sporcuda daha doping çıktı!

15. Dünya Atletizm Şampiyonası'nda Kenyalı sporcular Joyce Zakary ve Koki Manunga, doping yaptıkları gerekçesiyle organizasyondan men edildi.

2015.08.26 19:48 - Son Güncellenme: 2015.08.26 19:48 - Spor - HABER MERKEZİ
A
2 sporcuda daha doping çıktı!

Uluslararası Atletizm Federasyonları Birliği (IAAF) tarafından yapılan açıklamada, Çin'in başkenti Pekin'de düzenlenen şampiyona öncesi Zakary ve Manunga'dan alınan numunelerde yasaklı maddeye rastlandığı belirtildi.

Kadınlar 400 metre elemelerinde boy gösteren 29 yaşındaki Zakary, 50.71'lik süresiyle Kenya rekoru kırarak başarılı olsa da yarı finalde yarışmamıştı. Kadınlar 400 metre engellide mücadele eden 21 yaşındaki Manunga ise 58.96'lık derecesiyle elemeleri geçememişti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.08.26 19:48 - Son Güncellenme: 2015.08.26 19:48 - HABER MERKEZİ
A