2 katlı ev ve samanlık kül oldu
Kastamonu'nun Daday ilçesinde elektrik kontağından çıkan yangın sonucu 2 katlı ev ve samanlık yanarak kül oldu.
2013.07.25 22:18 - Son Güncellenme: 2013.07.25 22:20 - Güncel - HABER MERKEZİ
Kastamonu'nun Daday ilçesine bağlı Siyahlar köyünde Satı Çetin'e ait evde yangın çıktı. Elektrik kontağından çıkan yangın kısa sürede 2 katlı evi sardı. Alevlerin başladığı sırada evde bulunan Çetin ve ailesi hemen evden çıkıp itfaiyeyi aradılar. Olay yerine gelen Daday Belediyesi İtfaiye ekipleri ve Daday Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri yangına müdahale ettiler. Yangının konrol altına alınamaması üzerine Kastamonu Belediyesi İtfaiyesinden takviye istendi. Yoğun bir müdahale sonucu güçlükle söndürülen yangında iki katlı ev ve samanlık yanarak kül oldu.