2 kadın "cadı" diye öldürüldü

2 kadın "cadı" diye öldürüldü

Papua Yeni Gine'de cadılıkla suçlanan 2 kadın, 3 gün boyunca işkence gördükten sonra öldürüldü.

2013.04.08 14:22 - Son Güncellenme: 2013.04.08 14:23 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
2 kadın "cadı" diye öldürüldü

Papua Yeni Gine'de, cadılıkla suçlanan 2 kadın yüzlerce kişi önünde başı kesilerek öldürüldü.


Post-Courrier gazetesi, cadılıkla suçlanan kadınların Lopele köyünde, önce linç edildiğini ardından da başlarının kesildiğini yazdı.

Olay sırasında bölgede bulunan polis yetkilisi Herman Birengka ise kadınları kalabalığın elinden almak için çok uğraştıklarını ancak başaramadıklarını söyledi.

Birengka, 2 kadının Lopele'de bir öğretmenin ölümünden sorumlu tutuldukları için köye getirildiklerini ve 3 gündür işkence gördüklerini belirtti.

Şubat ayında Mount Hagen kentinde 20 yaşında genç bir kadın cadı olduğu gerekçesiyle diri diri yakılmıştı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.04.08 14:22 - Son Güncellenme: 2013.04.08 14:23 - HABER MERKEZİ
A