19 yıl sonra sahneye döndü

19 yıl sonra sahneye döndü

Erdal Özyağcılar, 'Hoşgeldin Boyacı' isimli tiyatro oyunuyla hayranlarıyla yeniden buluştu

2015.01.14 09:45 - Son Güncellenme: 2015.01.14 09:45 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
19 yıl sonra sahneye döndü

Usta oyuncu Erdal Özyağcılar, 19 yıl aradan sonra 'Hoşgeldin Boyacı' isimli tiyatro oyunuyla hayranlarıyla yeniden buluştu.

Özyağcılar'ın, Berna Laçin ve Gözde Çetiner'le sahnelediği 'Hoşgeldin Boyacı'nın galası önceki akşam Trump Towers Tiyatro Martı'da yapıldı. Özyağcılar'ın 19 yıl aradan sonra tiyatro sahnelerine döndüğü oyunun galasında Mustafa Alabora, Metin Uca, Ayşe Kökçü, Şencan Güleryüz, Hande Kazanova, Aysan Sümercan ve Gökhan Mete gibi isimler usta oyuncuyu yalnız bırakmadı. 'Hoşgeldin Boyacı' oyunu her hafta Trump Towers Tiyatro Martı'da tiyatroseverlerle buluşacak.


Kaynak: HT Magazin

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.14 09:45 - Son Güncellenme: 2015.01.14 09:45 - HABER MERKEZİ
A