19 katlı binada tehlikeli fotoğraf çekimi

19 katlı binada tehlikeli fotoğraf çekimi

Adana'da inşaatı tamamlanmak üzere olan 19 katlı bir otelin damında iki gencin hatıra fotoğrafı çektirmesi dikkat çekti.

2014.01.21 11:59 - Son Güncellenme: 2014.01.21 12:00 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
19 katlı binada tehlikeli fotoğraf çekimi

 

Adana'da inşaatı tamamlanmak üzere olan 19 katlı, 5 yıldızlı otelin damında iki gencin ölümüne hatıra fotoğrafı çektirdiği görüldü. Arkalarına Seyhan Nehri ve Sabancı Merkez Camii'ni alan gençler fotoğraf çektirirken, en ufak bir dalgınlık ya da hatada 19 kattan aşağı düşme riskine hiç aldırmadı. Bir süre fotoğraf çektiren gençler daha sonra buradan ayrıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.01.21 11:59 - Son Güncellenme: 2014.01.21 12:00 - HABER MERKEZİ
A