15 günlük bebeğini asansöre bıraktı!
Kütahya'da 15 günlük bebeğini bir apartmanın asönsörüne bırakarak kayıplara karışan kadın, sitenin güvenlik kamerası tarafından saniye saniye görüntülendi.
2012.03.13 10:41 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
Kütahya İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, annesi tarafından terk edilen 2 haftalık bebeğin bırakıldığı apartmanında bulunan güvenlik kameralarını inceledi. Güvenlik kameralarında, bebeği bırakan kadının 25-30 yaşlarında başörtülü ve gözlüklü olduğu görüldü. Polis, kadının eşkali üzerinde geniş çaplı araştırma başlattı.