"13 IŞİD militanı öldürdük"

"13 IŞİD militanı öldürdük"

Peşmerge Basın Sorumlusu Halgurd Hikmet; Musul'da Peşmerge güçleri ile çatışmaya giren Irak Şam İslam Devleti(IŞİD) terör örgütünden 13 militan öldürdüklerini ifade etti.

2014.06.12 11:33 - Son Güncellenme: 2014.06.12 11:33 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
"13 IŞİD militanı öldürdük"

Musul'un doğusunda bulunan Zummar kasabasında 8 IŞİD Militanı Öldürdüklerini belirten Hikmet; Sicar kasabasında ise 5 IŞİD militanın cesedi çatışma mekânında bırakıldığını açıkladı.

Peşmerge güçleri arasında yaralılar bulunduğunu aktaran Hikmet; Peşmerge güçlerinin arasında bulunan yaralıların sayısı hakkında bilgi vermedi.

IŞİD'in Peşmerge ile çatışma niyetinde olmadığını belirten Halgurd sözlerine şöyle devam etti:" Irak Ordusunun terk ettiği bazı bölgelerde bizim peşmerge güçleri tarafından kontrol ediliyor; IŞİD'in militanları ise Peşmerge güçleri ile çatışmaya girdiklerini anlayınca geri çekiliyorlar. Onların Stratejisi şu anda biz değiliz gelecek günlerde nasıl olur onu zamana bırakıyorum." şeklinde konuştu.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.06.12 11:33 - Son Güncellenme: 2014.06.12 11:33 - HABER MERKEZİ
A