13 il daha büyükşehir olacak

13 il daha büyükşehir olacak

Başbakan Yardımcısı Arınç, Manisa ile birlikte 13 yeni ilin büyükşehir statüsüne kavuşturulacağını söyledi.

2012.03.02 12:56 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
13 il daha büyükşehir olacak

 

Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, emekli aylıkları arasındaki adaletsizliğin giderilmesi için çıkarılan İntibak Yasası'nın TBMM'de kabul edilmesine ilişkin, ''2 milyondan fazla emeklimiz, geçmişten kendisine eşitsiz ve adaletsiz bir şekilde intikal eden maaşlardan kurtulacak. Ödemeler bildiğim kadarıyla 2013 yılında toptan yapılacak'' dedi.
Manisa'nın Büyükşehir Belediyesi olacağını ifade eden Arınç, ''Manisa ile birlikte 13 yeni ili büyükşehir statüsüne kavuşturacağız. Bir ay içerisinde onun kanununu çıkaracağız. Toplam 29 il olacak ve 2014 seçimlerinde kısmet olursa Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak seçimlere girmiş ve kazanmış olacak'' diye konuştu.

 

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2012.03.02 12:56 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A