11 öğrenci zehirlendi

11 öğrenci zehirlendi

OSMANİYE'de 11 ortaokul öğrencisi, Yerli Malı Haftası nedeniyle düzenlenen etkinlikte yedikleri pasta ve çöreklerden zehirlenince hastanelik oldu. Öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.

2013.12.20 14:57 - Son Güncellenme: 2013.12.20 14:58 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
11 öğrenci zehirlendi

 

Osmaniye Anadolu Kız İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte dışarıdan alınan hazır pasta ve çörekler ile evde velilerine hazırlatıp okula getirdikleri yiyecekleri yiyen öğrenciler, bir süre sonra mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetiyle okul idaresine başvurdu.

Haber verilmesi üzerine okula gelen sağlık görevlilerince bazı öğrenciler ayakta tedavi edilirken, 11 kız öğrenci Osmaniye Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'ne götürüldü. Burada yapılan muayenelerinde gıda zehirlenmesi teşhisi konulan öğrencilere serum takılarak tedavilerine başlanırken, hayati tehlikelerinin olmadığı bildirildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.20 14:57 - Son Güncellenme: 2013.12.20 14:58 - HABER MERKEZİ
A