11 öğrenci hastaneye kaldırıldı

11 öğrenci hastaneye kaldırıldı

Osmaniye Anadolu Kız İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen yerli malı etkinliğinde yedikleri pasta ve çöreklerden zehirlenen 11 öğrenci hastaneye kaldırıldı.

2013.12.20 17:49 - Son Güncellenme: 2013.12.20 17:51 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
11 öğrenci hastaneye kaldırıldı


Anadolu Kız İmam Hatip Ortaokulu öğrencileri, Yerli Malı Haftası kapsamında düzenlenen etkinlikte, hazır pasta, çörek ve velilerin hazırlayıp okula getirdiği yiyeceklerden yedi. Öğrenciler, bir süre sonra mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetiyle okul idaresine başvurdu.

Okul idarecilerinin aramasıyla gelen sağlık ekipleri, bazı öğrencileri ayakta tedavi ederken, 11 öğrenciyi ise Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'ne götürdü.
Acil servis doktoru tarafından gıda zehirlenmesi teşhisi konulan öğrencilere, gözlem odasında serum takıldı. Öğrencilerin hayati tehlikesinin olmadığı ve sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.

 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.20 17:49 - Son Güncellenme: 2013.12.20 17:51 - HABER MERKEZİ
A