1 kişi karantinaya alındı

1 kişi karantinaya alındı

Doğu Afrika ülkesi Ruanda'da Ebola şüphesi yetkilileri harekete geçirdi.

2014.08.11 12:01 - Son Güncellenme: 2014.08.11 12:01 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
1 kişi karantinaya alındı


Ruanda hükümetinden yapılan açıklamada, ebola belirtisi gösteren bir Alman üniversite öğrencisinin başkent Kigali'deki hastanede karantina altına alındığı belirtildi. Öğrenciden alınan örneklerin laboratuvara gönderildiği ve sonuçların 24 saat içinde alınacağı kaydedildi.

Sağlık Bakanı Agnes Binagwaho, Ebola belirtileri gösteren ve sıtmaya da yakalanan bu kişinin Ruanda'ya gelmeden önce birkaç gün Liberya'da kaldığını açıkladı.

Dünya Sağlık Örgütü'ne göre, Ebola'dan ölenlerin sayısı 1000'e yaklaştı. Salgından en fazla Batı Afrika ülkeleri Gine, Sierra Leone ve Liberya etkilendi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.08.11 12:01 - Son Güncellenme: 2014.08.11 12:01 - HABER MERKEZİ
A