Nasıl ölmek isterdiniz?
Yunan filozof Epikür'ün dediği gibi ölüm bizler için hiçbir şey değil. Herkes hayatının belli dönemlerinde daha az veya daha çok olmak üzere ölümü düşünüyor.
Buna rağmen ankete katılan Amerikalılara küllerinin nereye savrulmasından rahatsız olacakları sorulmuş. Buna verilen yanıtlar arasında en rahatsız edici olan yer, yüzde 33 ile bir gece kulübü.
Eklenme: 2013.09.10 09:37Son Güncellenme: 2013.09.10 10:18
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler