Nasıl ölmek isterdiniz?
Yunan filozof Epikür'ün dediği gibi ölüm bizler için hiçbir şey değil. Herkes hayatının belli dönemlerinde daha az veya daha çok olmak üzere ölümü düşünüyor.
Ankette katılanlara yakınlarının ölümüyle ilgili sorular da yöneltildi. Buna göre Amerikalıların yüzde 58'i hayat eşlerinin kendilerinden sonra ölmesini istiyor. Ancak son yıllarını yalnız geçirmek istemeyenler arasında erkekler çoğunlukta.
Eklenme: 2013.09.10 09:37Son Güncellenme: 2013.09.10 10:18
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler