Nasıl ölmek isterdiniz?
Yunan filozof Epikür'ün dediği gibi ölüm bizler için hiçbir şey değil. Herkes hayatının belli dönemlerinde daha az veya daha çok olmak üzere ölümü düşünüyor.
Herkes hayatının belli dönemlerinde daha az veya daha çok olmak üzere ölümü düşünüyor.
Eklenme: 2013.09.10 09:37Son Güncellenme: 2013.09.10 10:18
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler