Nasıl ölmek isterdiniz?
Yunan filozof Epikür'ün dediği gibi ölüm bizler için hiçbir şey değil. Herkes hayatının belli dönemlerinde daha az veya daha çok olmak üzere ölümü düşünüyor.
En rahatsız edici ölüm şekillerinde ikinci sırada yüzde 17 ile sevişirken ölmek yer aldı.
Eklenme: 2013.09.10 09:37Son Güncellenme: 2013.09.10 10:18
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler