Atom bombasının hemen ardından...
II. Dünya Savaşı'nda ABD tarafından Hiroşima ve Nagazaki'ye atılan atom bombaları'nın ardından yaşananlar...
Müttefik güçleri tarafından bırakılan ve bölgenin en iyi yerlerinden biri olan Shinagawa Hastanesi, kirli ve dağınık bir halde bulundu. Japon sağlık görevlileri burada kendilerine ayrılan yerde görülüyor.
Eklenme: 2015.09.17 16:29Son Güncellenme: 2015.09.17 16:37
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler