Atom bombasının hemen ardından...
II. Dünya Savaşı'nda ABD tarafından Hiroşima ve Nagazaki'ye atılan atom bombaları'nın ardından yaşananlar...
Radyasyon yanığı ve şoktan muzdarip atom bombası kurbanları, hastaneye dönüştürülen Kangyo Ginko bankasının binasında kötü koşullarda tedavi edilmeye çalışıyordu.
Eklenme: 2015.09.17 16:29Son Güncellenme: 2015.09.17 16:37
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler