Atom bombasının hemen ardından...
II. Dünya Savaşı'nda ABD tarafından Hiroşima ve Nagazaki'ye atılan atom bombaları'nın ardından yaşananlar...
Patlamanın kurbanları çok kötü koşullarda tedavi edilmeye çalışılıyordu. Kangyo Ginko banka binası yaralılar için hastaneye dönüştürülmüştü. Çoğu kurban radyasyon yanığı ve şok yüzünden buradaydı.
Eklenme: 2015.09.17 16:29Son Güncellenme: 2015.09.17 16:37
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler