Atom bombasının hemen ardından...
II. Dünya Savaşı'nda ABD tarafından Hiroşima ve Nagazaki'ye atılan atom bombaları'nın ardından yaşananlar...
Bomba atıdıktan bir gün sonra, 7 Ağustos 1945'te Hiroşima hala dumanlar içindeydi. Bombanın atıldığı anda yaklaşık 80.000 kişi daha sonrasında yaralanmalar ve radyasyon sebebiyle 1950 yılına kadar yaklaşık 60.000 kişi daha hayatını kaybetti.
Eklenme: 2015.09.17 16:29Son Güncellenme: 2015.09.17 16:37
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler