Atom bombasının hemen ardından...
II. Dünya Savaşı'nda ABD tarafından Hiroşima ve Nagazaki'ye atılan atom bombaları'nın ardından yaşananlar...
Fotoğraftaki kişi doktor ve X-ray uzmanı Dr. Nagai. Fotoğraf çekildikten sadece birkaç gün sonra radyasyondan dolayı o da yaşamını yitirdi.
Eklenme: 2015.09.17 16:29Son Güncellenme: 2015.09.17 16:37
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler