Atom bombasının hemen ardından...
II. Dünya Savaşı'nda ABD tarafından Hiroşima ve Nagazaki'ye atılan atom bombaları'nın ardından yaşananlar...
"Fat Man" 500 metre yükseklikten saat 11:02 sularında Nagasaki'ye atıldı. Saldırının gerçekleştiği anda 39000 kişi yaşamını yitirdi, 25000 kişi yaralandı.
Eklenme: 2015.09.17 16:29Son Güncellenme: 2015.09.17 16:37
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler