2 yılda bir yetişiyor, olgunlaşınca değil çürüyünce tüketiliyor

2 yılda bir olgunlaşıyor ama genellikle çürüyünce yeniyor

Kış aylarının şifa meyvesi
Üvezin sağlık açısından faydalarını anlatan Ahmet Şarkışla, "Özellikle kış aylarında tüketilmesi gereken üvez soğuk algınlığına, bağışıklığa, yüksek tansiyona, bağırsak hastalığına, kalbe ve böbrek rahatsızlıklarına iyi gelir. Sadece Sivas'tan değil çevre illerden de alanlar oluyor. Vatandaş merak edip geliyor. İkram ediyoruz ve ertesi gün gelip alıyorlar. Bilmeyenler adını öğrensin diye 5 tane etiket koyduk" diye belirtti.

Eklenme: 2025.10.15 12:30
Son Güncellenme: 2025.10.15 12:33
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Bu illerden arsa alan yaşadı: Bir bölgede ar...
Bu illerden arsa alan yaşadı: Bir bölgede ar...