2 yılda bir yetişiyor, olgunlaşınca değil çürüyünce tüketiliyor

2 yılda bir olgunlaşıyor ama genellikle çürüyünce yeniyor

Geçen yıl 500 kilo çıkan üvez bu yıl sadece 50 kilo
"2 yılda bir yetişiyor. Bir sene bereketli olur, diğer sene daha az yetişir. Olgunlaşınca tezgaha asarız, simsiyah olunca yenir. Bağın tanesi yaklaşık 2 kilogram, vatandaş bunu 1 ayda tüketmeli. Geçen sene bu zamanlarda 150 liraydı, şimdi ise 300 liraya kadar çıktı. Bu yıl dökümü daha az olduğu için fiyatı yükseldi. 500 kilogram çıkan yerde şu an 50 kilogram toplandı" diye belirtti.

Eklenme: 2025.10.15 12:30
Son Güncellenme: 2025.10.15 12:33
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Ay-Yıldızlılarımız 24 yıl sonra tarih yazdı:...
Ay-Yıldızlılarımız 24 yıl sonra tarih yazdı:...