Zülfü Livaneli Gaziantep'te ilk kez konser verdi

Zülfü Livaneli Gaziantep'te ilk kez konser verdi

Zülfü Livaneli ile Sevdalım Hayat ekibi önceki gün Gaziantep'te sevenlerinin karşısına çıktı. Livaneli ilk kez Gaziantep'te sahne aldığını ve bunun için çok mutlu olduğunu belirtti.

2019.09.14 23:38 - Son Güncellenme: 2019.09.14 23:38 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Zülfü Livaneli Gaziantep'te ilk kez konser verdi

Konserine başlarken Gaziantep'e çok geldiğini ama hiç konser vermediğini ve ilk kez bir konser için Gaziantep'te bulunduğunu belirten Zülfü Livaneli, "Gaziantep, benim için çok özel bir yer. Buradan tanıdığım sevdiğim çok arkadaşım oldu. Başta Onat Kut var ki kendisi benim hayatım çok büyük rolü olan bir insandır. Ülkü Tamer vardır biz onunla beraber 'Güneş topla benim için' i yapmıştık. Sevgili arkadaşlarım İsmet ve Kemal Tekinalp de benim çok sevdiğim kardeşlerimdir. Ayrıca çok anım var burayla ilgili ama kısaca size dair bir şey söylemek istersem çok misafirperversiniz derdim" dedi ve dinleyicilerden büyük alkış aldı.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2019.09.14 23:38 - Son Güncellenme: 2019.09.14 23:38 - HABER MERKEZİ
A