Züleyha'yı kablo ile boğarak öldürmüştü! Ayrılmak istediği için katletmiş
Tekirdağ'ın Çerkezköy ilçesinde yaşanan kan donduran bir olayda Ümit I. isimli erkek, tartıştığı kız arkadaşını elektrik süpürgesinin kablosu ile boğarak öldürdü. Cinayetin ardından polis merkezine giderek teslim olan şüpheli, çıkarıldığı mahkemede tutuklandı. Ümit I., ilk ifadesinde Züleyha'yı ayrılmak istediği için katlettiğini itiraf etti.
2023.08.17 10:31 - Son Güncellenme: 2023.08.17 10:32 - Güncel - HABER MERKEZİ
Olay, gece saatlerinde Cumhuriyet Mahallesi'ndeki Tepe Emlak Konutları'nda meydana geldi. Çerkezköy'de bir fabrikada çalışan Ümit I., İstanbul'da yaşayan kız arkadaşı Züleyha Adıgüzel'i kiraladığı otomobille alıp, ilçeye getirdi.
Kiralık evde ikili arasında henüz belirlenemeyen nedenle tartışma çıktı. Tartışmada Ümit I., Züleyha Adıgüzel'i elektrik süpürgesinin kablosu ile boğarak öldürdü.
Talihsiz kadının cesedi Tekirdağ Adli Tıp Kurumu morguna gönderildi. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen zanlı, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.
İLK İFADESİ ORTAYA ÇIKTI
Ümit I.'nın ifadesinde, Adıgüzel'in ayrılmak istediğini söylemesi üzerine kendisini kaybettiğini belirterek, olayın yaşandığını söylediği öğrenildi.