Zorlu, Pakistan'da elektrik üretmeye başladı

Zorlu, Pakistan'da elektrik üretmeye başladı

Zorlu Enerji'nin Pakistan'da kurduğu 56.4 MW'lık rüzgâr santrali elektrik üretimi ve ticari olarak satışına başladı.

2013.07.27 09:42 - Son Güncellenme: 2013.07.27 09:42 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Zorlu, Pakistan'da elektrik üretmeye başladı

Şirketten yapılan açıklamada, yüzde 100 bağlı ortaklığı Zorlu Enerji Pakistan Limited Şirketi'nin Pakistan'ın Jhimpir bölgesinde inşa ettiği rüzgâr enerjisi santralinin güvenilirlik testlerinin başarıyla tamamlandığı ve dün itibarıyla Pakistan Ulusal İletim ve Dağıtım Şirketi'ne (NTDC) ticari elektrik satışına başlandığı belirtildi. 

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2013.07.27 09:42 - Son Güncellenme: 2013.07.27 09:42 - HABER MERKEZİ
A