Zonguldak'ta sürücü yediği cezaya ilginç bir tepki verdi

Zonguldak'ta sürücü yediği cezaya ilginç bir tepki verdi

Zonguldak'ın Ereğli ilçesi Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil Büro Amirliği ekipleri öğrenci servislerini denetledi. Denetimler sırasında trafiği tehlikeye düşürmek ve yüksek sesle müzik dinlemekten ceza yiyen genç bir sürücünün tepkisi dikkat çekti.

2023.02.24 09:54 - Son Güncellenme: 2023.02.24 09:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Zonguldak'ta sürücü yediği cezaya ilginç bir tepki verdi

Kdz. Ereğli İlçe Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil Büro Amirliği ekipleri dün akşam saatlerinde öğrenci servis araçları üzerinde denetimler gerçekleştirdi. Trafik polisleri öğrenci servislerinin fren testleri, dur levhaları, sürücü belgesi, araç muayenesi ve servisteki öğrencilerden sorumlu yardımcıları denetlendi. Denetimlerde 1 özel halk otobüsüne muayenesiz araç kullanmaktan bin 979 TL ceza yazdı. Polis ihbar hattına gelen şikâyet üzerine durdurulan otomobil sürücüsüne ise tehlikeli araç kullanmak ve yüksek sesle müzik dinlemekten 872 TL ceza yazıldı. Genç sürücü ceza yazılmasına gülerken "Bütün harçlıklarım gitti" diyerek tepki gösterdi.

Denetimler sırasında öğrenci servislerinde herhangi bir olumsuzluğa rastlanmadı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.02.24 09:54 - Son Güncellenme: 2023.02.24 09:55 - HABER MERKEZİ
A