Zonguldak'ta Elazığ SYSK, 1 puanı kurtardı

Zonguldak'ta Elazığ SYSK, 1 puanı kurtardı

Zonguldak'ta düzenlenen Kadınlar Hentbol Süper Lige yükselme Play-Off grubu ikinci maçında Elazığ Sosyal Yardımlaşma SK, Aksaray Belediyespor'la 32-32 berabere kaldı.

2023.05.24 13:41 - Son Güncellenme: 2023.05.24 13:46 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Zonguldak'ta Elazığ SYSK, 1 puanı kurtardı

Kadınlar Hentbol Süper Lige yükselme Play-Off maçları Zonguldak'ta devam ediyor. İlk maçında İstanbul Göktürk'ü yenen Elazığ SYSK, ikinci maçında Aksaray Belediyespor'la karşılaştı. Zonguldak GHSİM Site Spor Salonunda oynanan maçın ilk yarısı Aksaray ekibinin 18-13'lük üstünlüğüyle geçildi.

İkinci yarıda farkın açılmasına müsaade etmeyen Elazığ Sosyal Yardımlaşma SK, parkeden 32-32'lik beraberlikle ayrılarak puanını 6'ya yükseltti.

Elazığ ekibinde Feyza Nur Öztürk kaydettiği 11 golle galibiyette başrol oynadı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.05.24 13:41 - Son Güncellenme: 2023.05.24 13:46 - HABER MERKEZİ
A