Ziraat Mühendisleri Odası Başkanı yeniden Fevzi Çakmak

Ziraat Mühendisleri Odası Başkanı yeniden Fevzi Çakmak

TMMOB Ziraat Mühendisleri Odası Bursa Şubesi 17. Dönem Olağan Genel Kurulu'nda tek aday olan Fevzi Çakmak yeniden Başkan seçildi

2023.12.10 21:43 - Son Güncellenme: 2023.12.10 21:56 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Ziraat Mühendisleri Odası Başkanı yeniden Fevzi Çakmak

Dün TMMOB Ziraat Mühendisleri Odası Bursa Şubesi 17. Dönem Olağan Genel Kurulu'nu Bursa Akademik Odalar'da gerçekleştirildi.

Mevcut Başkan Fevzi Çakmak tek aday olduğundan dolayı yeniden Başkan seçildi.

Başkan Çakmak sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımında, "Günün sonu...Biraz yorgun, ama mutlu.Tek liste olmasına rağmen bizi desteklemeye gelen, mesaj yada çelenk yollayan tüm meslektaşlarıma, ZMO GENÇ üyesi öğrencilerimize, milletvekillerimize, geçmiş dönem Nilüfer Belediye Başkanına, belediyelerimizin yöneticilerine, akademik odalarımızın başkan ve yönetim kurulu üyelerine, sendika başkanlarına, BAOB ve odamız çalışanlarına, demokratik bir şekilde delege adayı olarak bizimle yarışan Abdullah Berk Akkaş'a çok teşekkür ediyorum.Yaşasın TMMOB ve elbette ZMO örgütlülüğü" ifadelerini kullandı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2023.12.10 21:43 - Son Güncellenme: 2023.12.10 21:56 - HABER MERKEZİ
A