Ziraat Bankası 2 bono ihraç edecek

Ziraat Bankası 2 bono ihraç edecek

Ziraat Bankası toplam 750 milyon lira nominal tutarda iki bononun 20-22 Ocak tarihlerinde ihracı için Sermaye Piyasası Kurulu'na başvurdu.

2014.01.11 20:38 - Son Güncellenme: 2014.01.11 20:38 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Ziraat Bankası 2 bono ihraç edecek

Ziraat Bankası toplam 750 milyon lira nominal tutarda iki bononun 20-22 Ocak tarihlerinde ihracı için Sermaye Piyasası Kurulu'na başvurdu.

Ziraat Bankası'nın KAP'a yaptığı açıklamaya göre 126 gün vadeli bono 450 milyon lira, 175 gün vadeli bono ise 300 milyon lira nominal tutarda ihraç edilecek.

Fazla talep gelmesi durumunda toplam ihraç tutarı 1 milyar liraya kadar yükseltilebilecek.

Ziraat Bankası, 19 Aralık'ta yaptığı açıklamada yurtiçinde 15 milyar liraya kadar TL cinsi; yurtdışında ise 3 milyar dolar muadiline kadar borçlanma aracı ihracı için genel müdürlüğe yetki verdiğini duyurmuştu.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2014.01.11 20:38 - Son Güncellenme: 2014.01.11 20:38 - HABER MERKEZİ
A