Zimbabve, sokağa çıkma yasağını 2 hafta uzattı

Zimbabve, sokağa çıkma yasağını 2 hafta uzattı

Afrika ülkesi Zimbabve'de, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ile mücadele kapsamında sokağa çıkma yasağı iki hafta daha uzatıldı.

2020.04.19 20:28 - Son Güncellenme: 2020.04.19 20:28 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Zimbabve, sokağa çıkma yasağını 2 hafta uzattı

Devlet Başkanlığından yapılan yazılı açıklamada, mevcut durum dahilinde sokağa çıkma yasağının 3 Mayıs'a kadar uzatıldığı duyuruldu.

Yasaktan maden şirketlerinin etkilenmeyeceği belirtildi. 

Zimbabve'de 30 Mart'ta başlayan sokağa çıkma yasağının bugün sona ermesi bekleniyordu. 

Ülkede, Kovid-19 görülen kişi sayısı 25, virüs kaynaklı olan ölenlerin sayısı da 3 olarak açıklanmıştı. 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2020.04.19 20:28 - Son Güncellenme: 2020.04.19 20:28 - HABER MERKEZİ
A