Zeytin toplayan çiftçilere protokol ziyareti

Zeytin toplayan çiftçilere protokol ziyareti

Bursa'nın Gemlik ilçesinde zeytin hasadı başladı.

2013.11.07 12:38 - Son Güncellenme: 2013.11.07 12:39 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Zeytin toplayan çiftçilere protokol ziyareti


Gemlik Kaymakamı Cahit Işık, zeytin üreticileri ve işçileri ziyaret ederek, bereketli bir hasat mevsimi geçirilmesini diledi. Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz, İlçe Tarım Müdürü Hasan Selçuk Oral ve İl Genel Meclisi Üyesi Ercan Barutçuoğlu'nun da katıldığı hasat ziyaretinde, Cihatlı ve Şahinyurdu köylerinin yanı sıra Gemlik ve Kumla yolundaki üreticilerle sohbet edildi. Zeytin toplamanın zorluğuna işaret eden Kaymakam Cahit Işık, üreticilerin, zeytinin hak ettiği değeri bir türlü elde edemediği yönündeki sitemlerine hak verdiğini söyledi.
Işık, "Dünyanın en lezzetli ve en kaliteli zeytini Gemlik zeytinidir. Zeytini ağacından toplayıp dünyanın damak zevkine sunan müstahsilleri tebrik ediyoruz. Zeytin sezonu hayırlı, uğurlu ve bereketli olsun" diye konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.11.07 12:38 - Son Güncellenme: 2013.11.07 12:39 - HABER MERKEZİ
A