Zeynep Bastık, oy sırasına asistanını koydu

Zeynep Bastık, oy sırasına asistanını koydu

Oyunu kullanmak üzere Beşiktaş'ta bulunan Lütfi Banat İlkokuluna gelen şarkıcı Zeynep Bastık, beklemek istemeyince sıraya asistanını koydu.

2024.03.31 16:27 - Son Güncellenme: 2024.03.31 16:27 - Güncel - İHA
A
Zeynep Bastık, oy sırasına asistanını koydu
01:26 Zeynep Bastık, oy sırasına asistanını koydu

İLGİLİ VİDEO

Zeynep Bastık, oy sırasına asistanını koydu

Bir süre sonra asistanının haber vermesiyle tekrar okula gelen ünlü şarkıcı oyunu kullandı.

Yerel seçim kapsamında oyunu kullanmak üzere saat 13.30 sıralarında Beşiktaş'ta bulunan Lütfi Banat İlkokuluna gelen şarkıcı Zeynep Bastık, koridorda oy sırasının fazla olması sebebiyle kısa süreliğine okuldan ayrıldı. Bastık'ın yerine oy sırasında asistanı bekledi. Bir süre sonra okula tekrar gelen ünlü şarkıcı, 1244 No'lu sandıkta oyunu kullandı. Ardından basına konuşan 

Zeynep Bastık, "Oyumu kullandım gidiyorum. Oyumu kullanmamak gibi bir şey olmayacağına göre her şey yolunda, geldim ve oyumu kullandım" dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.03.31 16:27 - Son Güncellenme: 2024.03.31 16:27 - İHA
A