Zehra bu kez izinli çıktı...
Daha önce izinsiz gece kulübüne gittiği için babası Kaya Çilingiroğlu'ndan ceza alan Zehra Çilingiroğlu, önceki gece 03:30'a kadar Nişantaşı'nda eğlendi.
2016.04.01 09:53 - Son Güncellenme: 2016.04.01 09:54 - Magazin - HABER MERKEZİ
Daha önce izinsiz gece kulübüne gittiği için babası Kaya Çilingiroğlu'ndan ceza alan Zehra Çilingiroğlu, önceki gece 03:30'a kadar Nişantaşı'nda eğlendi. Zehra, "Babamdan izin alıp çıktım" dedi.