Zehirli sandviç iki can aldı!
İtalya'da bir fabrikada üretilen sandviç iki kişinin yaşamını yitirmesine neden oldu.
2025.08.14 08:44 - Son Güncellenme: 2025.08.14 08:44 - Dünya - SÖZCÜ
İtalya'nın Calabria kentinde bir fabrikada üretilip paketlendikten sonra seyyar büfelerde satılan sosis ve brokolili sandviçleri yiyen 16 kişi hastanelik oldu, 2 kişi öldü.
Zehirlenme sonucu geçen hafta ölen Luigi Di Sarno'dan sonra önceki gün de Tamara D'Acunto hayatını kaybetti. Tedavisi süren hastaların sandviçteki brokolide tespit edilen toksin nedeniyle botulizm oldukları açıklandı.