Zehirli mantar komaya soktu
Bursa'nın İnegöl ilçesinde bir kişi yediği mantardan zehirlenerek yoğun bakıma alındı.
2014.06.18 11:15 - Son Güncellenme: 2014.06.18 11:22 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre olay, dün saat 22.00 sıralarında Muhmudiye Mahallesi üzerindeki bir evde meydana geldi.
75 yaşındaki R.Y. yediği mantardan zehirlenince hemen İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
Yoğun bakıma alınan R.Y.'nin hayati tehlikesinin bulunduğu bildirildi.
Olayla alakalı soruşturma sürüyor.