Zehirli mantar komaya soktu

Zehirli mantar komaya soktu

Bursa'nın İnegöl ilçesinde bir kişi yediği mantardan zehirlenerek yoğun bakıma alındı.

2014.06.18 11:15 - Son Güncellenme: 2014.06.18 11:22 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Zehirli mantar komaya soktu

Edinilen bilgiye göre olay, dün saat 22.00 sıralarında Muhmudiye Mahallesi üzerindeki bir evde meydana geldi.

75 yaşındaki R.Y. yediği mantardan zehirlenince hemen İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Yoğun bakıma alınan R.Y.'nin hayati tehlikesinin bulunduğu bildirildi.

Olayla alakalı soruşturma sürüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.06.18 11:15 - Son Güncellenme: 2014.06.18 11:22 - HABER MERKEZİ
A