Zehirlenen 2 çocuk hayatını kaybetti!

Zehirlenen 2 çocuk hayatını kaybetti!

Sancaktepe'de sobadan sızan gazdan zehirlenen 2 çocuk ölürken anneleri hastaneye kaldırıldı.

2019.03.02 14:09 - Son Güncellenme: 2019.03.02 14:10 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Zehirlenen 2 çocuk hayatını kaybetti!

Sancaktepe Fatih Mahallesi Yakamoz sokakta bulunan bir evde sobadan sızan karbonmonoksit gazı, 10 ve 7 yaşındaki iki kardeşin ölümüne neden oldu.

Çocukların annesi hastaneye kaldırılırken durumunun ağır olduğu öğrenildi.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.03.02 14:09 - Son Güncellenme: 2019.03.02 14:10 - HABER MERKEZİ
A