Zanzibar'da feribot battı

Zanzibar'da feribot battı

Zanzibar'da 250'den fazla kişiyi taşıyan bir feribotun battığı bildirildi.

2012.07.18 18:17 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Zanzibar'da feribot battı

Afrika kıtasının doğusunda Tanzanya'ya bağlı iki adadan oluşan özerk Zanzibar'ın devlet başkanlığı yardımcılığından yapılan açıklamada, feribotun Tanzanya'nın Darüsselam kenti ve Zanzibar arasında battığı, onlarca kişinin kaybolduğu belirtildi.
Açıklamada, kurtarma ekiplerinin bölgeye gittiği kaydedildi.
Zanzibar'da iki ada arasında sefer yapan bir feribotun Eylül'de batması sonucu 203 kişi ölmüştü.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2012.07.18 18:17 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A