Zamanında Bursaspor istemişti şimdi City'de!

Zamanında Bursaspor istemişti şimdi City'de!

Manchester City, Fildişi Sahilli oyuncuyu transfer etti.

2015.01.07 18:18 - Son Güncellenme: 2015.01.07 18:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Zamanında Bursaspor istemişti şimdi City'de!

 Dün öğleden sonra görüşmelere başlayan Swansea City ve Manchester City kulüpleri, 30 milyon bonservis bedelinde anlaştı. Şu anda Afrika Kupası'nda olan 26 yaşındaki Fildişi Sahilli futbolcusu Bony en az üç hafta sonra İngiltere'ye dönebilecek ve ancak geldiğinde yeni takımı City ile mukavele imzalayacak.

2011-2013 yılları arasında Vitesse formasıyla dikkat çeken Wilfried Bony, 12 milyon Euro bonservis bedeliyle Swansea City'e transfer oldu. Golcü oyuncu, kariyerinde çıktığı 230 lig karşılaşmasında 127 gol attı. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.07 18:18 - Son Güncellenme: 2015.01.07 18:18 - HABER MERKEZİ
A